keep it fresh logo
fresh menu leftfresh menu right
fresh photo

"Δημοτικό Σχολείο Άρδασσας"

Έχουμε 67 επισκέπτες συνδεδεμένους
Joomla!
Πρόσκληση σε επιμορφωτικό σεμινάριο PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Παρασκευή, 28 Μάρτιος 2014 10:03

Η Συντονίστρια Δράσεων Πρόληψης και Αντιμετώπισης της Σχολικής Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού Δυτικής Μακεδονίας, κ. Κωστελίδου Αναστασία , σε συνεργασία με την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.) διοργανώνει τριήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με βιωματικά εργαστήρια για τους Νομούς Γρεβενών, Καστοριάς, Φλώρινας και Κοζάνης.

Περισσοτέρες πληροφορίες στα επισυναπτόμενα αρχεία.

Από την http://dipe.koz.sch.gr/

Attachments:
FileFile size
Access this URL (http://dipe.koz.sch.gr/cms/attachments/article/1216/01_EPIMORFWT_PROGRA.pdf)01_EPIMORFWT_PROGRA.pdf689 Kb
Access this URL (http://dipe.koz.sch.gr/cms/attachments/article/1216/02_PROSKLHSH.doc)02_PROSKLHSH.doc82 Kb
 
Σεμινάριο Αγωγής & Προαγωγής της Ψυχικής Υγείας στα Γιάννενα PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Παρασκευή, 28 Φεβρουάριος 2014 07:51

Σεμινάριο Αγωγής & Προαγωγής της Ψυχικής Υγείας στα Γιάννενα

H Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων ? Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων, ο Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής της Περιφέρειας Ηπείρου και η ?Εταιρία για τη Φροντίδα Παιδιών και Οικογενειών στην Αρρώστια και το Θάνατο «Μέριμνα»? στο πλαίσιο των Δράσεων Αγωγής & Προαγωγής της Ψυχικής Υγείας διοργανώνουν επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς της Δ/θμιας Εκπ/σης με θέμα:  «Απώλειες Ζωής, Γέφυρες Στήριξης».

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί για την Περιφέρεια της Ηπείρου στα Ιωάννινα Σάββατο 5/4/2014 (9.00 - 16.30) στον Πολιτιστικό Πολυχώρος «Δημήτρης Χατζής» (παλιά σφαγεία).

Περισσότερες πληροφορίες: ΕΔΩ & ΕΔΩ Για την αίτηση πατήστε ΕΔΩ ή http://goo.gl/dBL9qu (προσοχή στα μικρά & κεφαλαία γράμματα).

...........................................................................

Ράπτης Γεώργιος

Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων

Δ/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων

Ανεξαρτησίας 146Α

Ιωάννινα   Τ.Κ. 454 44

Τηλ.: 26510-65021

6977-641678

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

LAST_UPDATED2
 
Ερωτηματολόγιο Β Ξένης Γλώσσας PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τετάρτη, 25 Αύγουστος 2010 12:46

Οι μαθητές που διδάχτηκαν 2η Ξένη Γλώσσα στις Ε' και ΣΤ' τάξεις του δημοτικού καθώς και οι γονείς τους θα πρέπει να συμπληρώσουν σχετικό ερωτηματολόγιο μέχρι τις 15-7-2011. Περισσότερα στο έγγραφο που επισυνάπτεται...

dokimi

Attachments:
FileFile size
Download this file (2η Ξ Γλωσσα Ερωτηματολογιο.pdf)dokimi52 Kb
LAST_UPDATED2
 
Αλληλέγγυα Κοινωνία Κοζάνης PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Κυριακή, 16 Φεβρουάριος 2014 19:56

Πληθώρα πολιτιστικών εκδηλώσεων συνεχίζουν να διοργανώνονται στην πόλη της Κοζάνης στο πλαίσιο της προσπάθειας για την οικονομική στήριξη της οικογένειας του 16χρονου μαθητή, ο οποίος πρέπει να μεταβεί στο εξωτερικό με στόχο να αποκατασταθεί η υγεία του.

Έπειτα από έντεκα εβδομάδες προσπάθειας, χάριν της συνδρομής των συμπολιτών σε εκδηλώσεις και ενέργειες με τίτλο «Όλοι μαζί για ένα δικό μας παιδί» το χρηματικό ποσό που έχει συγκεντρωθεί, φτάνει τα 45.974 ευρώ. Για την αποκατάσταση όμως της υγείας του 16χρονου μαθητή απαιτούνται τουλάχιστον 150.000 ευρώ.

Επισυνάπτεται το σχετικό δελτίο τύπου.

 

Πηγή : http://dipe.koz.sch.gr

Attachments:
FileFile size
Download this file (01_DELTIO_TYPOU_ALLH_14 02 2014.doc)01_DELTIO_TYPOU_ALLH_14 02 2014.doc45 Kb
LAST_UPDATED2
 
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 05 Αύγουστος 2010 13:46
Στη σημερινη του συνεδρίαση (3-8-2010) το ΠΥΣΠΕ Κοζάνης έκρινε τους παρακάτω εκπαιδευτικούς υπεράριθμους και τους τοποθέτησε με δικά τους αίτηση στα σχολεία που επιθυμούσαν.Η τοποθέτηση έγινε για το συμφέρον της υπηρεσίας και οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα μετάθεσης του χρόνου
LAST_UPDATED2
Περισσότερα...
 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12ΕπόμενοΤέλος »

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

ΥπΠΔΒΜΘ Ειδήσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις
The site of Greek Ministry of Education and Religious Affairs
  • 08-02-23 Πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Διευθυντών/ντριών των Εκκλησιαστικών Σχολείων (Ε.Σ.) του Ν. 4823/2021 (Α΄ 136)

    ipourgeio 400px

    08-02-23 Πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Διευθυντών/ντριών των Εκκλησιαστικών Σχολείων (Ε.Σ.) του Ν. 4823/2021 (Α΄ 136)

    Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων εντός προθεσμίας τριών (3) εργάσιμων ημερών από την επομένη της ανάρτησης των πινάκων, από την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023 και ώρα 00:05 έως τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023 και ώρα 23:59, μέσω της ειδικής εφαρμογής υποβολής αιτήσεων :  https://www.iep.edu.gr/services/ekklisiastika_directors/

    Πίνακας εγκεκριμέων αιτήσεων 

    Πίνακας απορριπτέων αιτήσεων 

  • 08-02-23 Διεξαγωγή «ελληνικής PISA» - Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα 2023 και συμπεράσματα Εξετάσεων 2022

    rsz logo iep big

    08-02-23 Διεξαγωγή «ελληνικής PISA» - Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα 2023 και συμπεράσματα Εξετάσεων 2022

    Με Υπουργική Απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ορίζονται οι λεπτομέρειες των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για μαθητές της ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών σχολείων και της Γ΄ τάξης των Γυμνασίων σε θέματα που περιέχονται στα προγράμματα σπουδών των γνωστικών αντικείμενων της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, για το σχολικό έτος 2022-2023, οι οποίες θα διενεργηθούν σε εθνικό επίπεδο, για δεύτερη συνεχή χρονιά. Σκοπός των εξετάσεων αυτών είναι η εξαγωγή πορισμάτων σχετικά με την πορεία της υλοποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών και τον βαθμό επίτευξης των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η «ελληνική PISA» εντάσσεται στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας για χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής στη βάση μετρήσιμων αποτελεσμάτων του εκπαιδευτικού συστήματος.

    Η Επιστημονική Επιτροπή, αποτελούμενη από μέλη της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), επικαιροποιεί το υπάρχον πλαίσιο διενέργειας εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα που εφαρμόστηκε το Μάιο του 2022, και έχει την εποπτεία στις διαδικασία στις τις φετινές εξετάσεις, στις οποίες θα προστεθούν και ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης ερωτήσεις, πλην του κλειστού τύπου, που υπήρχαν αποκλειστικά πέρυσι.

    Οι εξετάσεις θα υλοποιηθούν σε αντιπροσωπευτικό δείγμα τουλάχιστον 6.000 μαθητών σε ανώνυμη βάση, από τουλάχιστον 600 συμμετέχουσες σχολικές μονάδες στρωματοποιημένης δειγματοληψίας. Η χρονική διάρκεια της εξέτασης ορίζεται σε 75 λεπτά ανά γνωστικό αντικείμενο, με ενδιάμεσο εσωτερικό διάλειμμα 30 λεπτών.

    ****

    Κατόπιν μελέτης και αποτίμησης των αποτελεσμάτων των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα (ν. 4823/2021) – «ελληνικής PISA» 2021-2022, η αρμόδια Επιστημονική Επιτροπή (Ε.Ε.) προέβη στη διατύπωση συμπερασμάτων και προτάσεων, οι οποίες κατατέθηκαν στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο της χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι εν λόγω εξετάσεις διενεργήθηκαν για πρώτη φορά στις 18 Μαΐου 2022 σε  554 Σχολεία, Δημοτικά (ΣΤ’ τάξη) και Γυμνάσια (Γ’ τάξη), όλων των τύπων όλης της χώρας, με τη συμμετοχή 11.411 μαθητών. Τα κύρια σημεία της Έκθεσης της Ε.Ε., ανά γνωστικό αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης, συνοψίζονται στα εξής:

     

    • Ως προς το μάθημα της Γλώσσας κρίνεται αναγκαίο να ενδυναμωθεί η κειμενοκεντρική προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος με εστίαση στην παιδαγωγική των πολυγραμματισμών και στη νοηματοδότηση της γλωσσικής πολυμορφίας και ετερότητας. Έμφαση θα πρέπει να δοθεί στη διαχείριση και οργάνωση της πληροφορίας, στις τεχνικές πύκνωσης του λόγου, στην αξιοποίηση δραστηριοτήτων εμβάθυνσης καθώς και στην καλλιέργεια μεταγνωστικών ικανοτήτων μέσω σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων.
    • Αντίστοιχα, ως προς το μάθημα των Μαθηματικών αναδεικνύεται η ανάγκη εμπέδωσης βασικών μαθηματικών εννοιών μέσω της συστηματικής εξάσκησης στην επίλυση προβλημάτων καθώς και η ενίσχυση του μαθηματικού συλλογισμού και της επιχειρηματολογίας μέσα από μετατοπίσεις στη διδακτική πρακτική που εστιάζουν στη συμπερίληψη και στη σύνδεση των Μαθηματικών με τον πραγματικό κόσμο.

    Τα συμπεράσματα αυτά ελήφθησαν υπόψη κατά το φετινό σχεδιασμό του θεσμού. Οι αλλαγές αυτές αφορούν σε μια ορθολογικότερη κατανομή των ερωτήσεων ανά επίπεδο δυσκολίας στους επιμέρους θεματικούς άξονες, ενώ σημαντική καινοτομία αποτελεί η εισαγωγή ερωτήσεων ανοιχτού τύπου, μέσω των οποίων μπορεί να αποτυπωθεί ακριβέστερα η πορεία του συλλογισμού και οι δυνατότητες γραπτής έκφρασης των μαθητών. 

    Σε επίπεδο διατύπωσης προτάσεων εκπαιδευτικής πολιτικής σημειώνεται ότι η ανάγκη ενίσχυσης της κριτικής σκέψης των μαθητών, όπως προέκυψε μέσα από την πρώτη εφαρμογή των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα, συνιστά κυρίαρχη βάση στην οποία θεμελιώνονται οι προωθούμενες αλλαγές στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, με αφετηρία την εκπόνηση των νέων Προγραμμάτων Σπουδών. Πιο συγκεκριμένα, η καλλιέργεια της προσληπτικής ικανότητας των μαθητών/-τριών μέσω της ανάπτυξης της συνδυαστικής κριτικής σκέψης, που βασίζεται στη διερευνητική προσέγγιση της γνώσης (σε επίπεδο γλωσσικού και μαθηματικού γραμματισμού), προάγεται μέσα από τα νέα Προγράμματα Σπουδών και ενισχύεται με την εισαγωγή του «πολλαπλού βιβλίου», μέσω του οποίου και ειδικότερα μέσω της σύνδεσής του με τη δημιουργία αποθετηρίων ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έρχονται σε επαφή και άμεση αλληλεπίδραση με έναν ανοιχτό ψηφιακό κόσμο γνώσης και πληροφορίας.

    Επιπρόσθετα, λαμβάνοντας υπόψη τον κυρίαρχο ρόλο του εκπαιδευτικού ως κινητήριου μοχλού της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το ΙΕΠ προωθεί μια σειρά επιμορφωτικών δράσεων που εκκινούν από την Πιλοτική Εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη διανύοντας το δεύτερο έτος εφαρμογής, ενώ κατά το τρέχον σχολικό έτος διενεργείται επιμόρφωση 32.000 εκπαιδευτικών στα νέα Προγράμματα Σπουδών. Παράλληλα, ενεργό ρόλο στη διάχυση των ευρημάτων της έρευνας προς το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας πρόκειται να αναλάβουν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τους Ενδοσχολικούς Συντονιστές στο πλαίσιο της οργάνωσης στοχευμένων επιμορφωτικών δράσεων, τόσο σε επίπεδο Δ/νσης Εκπαίδευσης όσο και σε ενδοσχολικό επίπεδο. Οι δράσεις αυτές στόχο έχουν τη διαμόρφωση κοινοτήτων μάθησης για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση των ζητημάτων που ανέδειξε η έρευνα, όσον αφορά σε μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές, λαμβάνοντας υπόψη τα συμπεράσματα για τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου ενόψει της εφαρμογής των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και του «πολλαπλού» βιβλίου.

    Έκθεση για τις Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα: Αποτελέσματα, Διαπιστώσεις και Προτάσεις 2022

  • 07-02-23 Υπογραφή Πρωτοκόλλου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Εξωτερικών και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων 

     1 2

    07-02-23 Υπογραφή Πρωτοκόλλου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Εξωτερικών και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων 

    Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης ως συμπληρωματικής μεθόδου εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας, της ιστορίας και του πολιτισμού  από τους Απόδημους Έλληνες, υπέγραψαν, σήμερα, ο Υφυπουργός Εξωτερικών Ανδρέας Κατσανιώτης και ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέττα Μ. Μακρή

    Με στόχο τη σύσφιγξη των σχέσεων της Ελλάδας με τους Έλληνες της Διασποράς και την ενίσχυση της επαφής του Απόδημου Ελληνισμού με την πολιτιστική μας κληρονομιά, το Πρωτόκολλο Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Εξωτερικών και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ανοίγει προοπτικές για την πρόσβαση των απανταχού Ομογενών στο τηλεοπτικό πρόγραμμα που διατίθεται ανά τάξη στον διαδικτυακό τόπο της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης και αφορά στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και σε επιμέρους θεματικές για την ελληνική γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό. Σημειώνεται, τέλος, ότι οι συμβαλλόμενοι φορείς προτίθενται να υλοποιούν, να συντονίζουν, να παρακολουθούν αλλά και να εμπλουτίζουν περαιτέρω τις δράσεις τους στον τομέα της αξιοποίησης της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης η οποία καθίσταται, πλέον, ένα σύγχρονο και καινοτόμο εργαλείο διδασκαλίας και για τους Απόδημους Έλληνες. 

    Μετά την υπογραφή του Πρωτοκόλλου Συνεργασίας ο κ. Κατσανιώτης δήλωσε «Η διατήρηση της Γλώσσας για όλους τους Έλληνες που ζουν απανταχού της Γης, είναι μια μεγάλη πρόκληση. Ειδικά με κάθε γενιά που γεννιέται μακριά από την Ελλάδα, το εγχείρημα φαντάζει όλο και πιο δύσκολο. Για το λόγο αυτό και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που δημιουργούνται σύγχρονα εργαλεία, που διευκολύνουν αυτόν τον άθλο.  Η νέα πρωτοβουλία δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης των απανταχού Ομογενών στο πρόγραμμα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης. Πρόκειται για ένα πλούσιο, εγκεκριμένο  εκπαιδευτικό υλικό που αφορά στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και σε επιμέρους θεματικές για την ελληνική γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό. Η νέα αυτή υπηρεσία μπαίνει δίπλα στην ψηφιακή μαθησιακή πλατφόρμα «StaEllinika.com» που ήδη λειτουργεί, έχει πάνω από 35.000 χρήστες της Διασποράς και προσφέρει 4 διαφορετικά μαθήματα για αρχάριους μαθητές όλων των ηλικιών, από προσχολικό επίπεδο μέχρι εφήβους και ενήλικες».  Παράλληλα, ο Υφυπουργός Εξωτερικών σημείωσε ότι τα νέα εκπαιδευτικά εργαλεία για την Ομογένεια συμπληρώνουν το ευρύ φάσμα ψηφιακών υπηρεσιών που έχουν ενεργοποιηθεί τα τελευταία χρόνια για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των Ελλήνων του εξωτερικού απο τις διπλωματικές αρχές και το Ελληνικό Δημόσιο. 

    Από την πλευρά της η κ. Μακρή δήλωσε «Σήμερα, υπογράψαμε, ο υφυπουργός Εξωτερικών κ. Κατσανιώτης και εγώ ως υφυπουργός Παιδείας, και εδραιώσαμε μια συνέργεια που είναι απαραίτητη για την διάδοση της ελληνικής γλώσσας, καθοριστική για τη συνέχεια του Έθνους μέσω της καλλιέργειας εθνικής, ιστορικής και πολιτιστικής συνείδησης, καινοτόμα στον τρόπο εφαρμογής, σύγχρονη σε εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο, προσανατολισμό και πρακτική. Η αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης ως συμπληρωματικής μεθόδου εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας από τους Απόδημους Έλληνες  αποτελεί την εκκίνηση μιας, ακόμα, σπουδαίας πρωτοβουλίας σύσφιξης και ενδυνάμωσης των δεσμών των Απόδημων Ελλήνων με την πατρίδα, τη γλώσσα, την ιστορία, τον πολιτισμό. Η ελληνική κυβέρνηση αισθάνεται ιδιαίτερη ευθύνη προς τους εκατοντάδες χιλιάδες Απόδημους Έλληνες και ηθικό χρέος προς τη νέα γενιά και κάθε επόμενη γενιά Ελλήνων που μεγαλώνουν και ζουν μακριά από την Ελλάδα. Αυτήν την ευθύνη φροντίζουμε με κάθε πρόσφορο μέσο, με κάθε δυνατότητα συνεργασίας, με κάθε νέα οπτική που έρχεται να συμπληρώσει την εικόνα του οικουμενικού Ελληνισμού μέσα από την διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας, της ελληνικής παιδείας, των ελληνικών γραμμάτων».

     




Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: keep Joomla theme  Valid XHTML and CSS.